Entries About You Linkies site Ex.Banner Sponsor
Alis Natasha !
Rezeki 2020
Tuesday 4 February 2020 . 0 word(s) .
assalamualaikum & selamat sejahtera.

setelah 6 tahun menyepi, akhirnya saya kembali.. πŸ˜‚
Entry kali ni saya mahu kongsikan berita gembira kepada anda-anda semua.
Alhamdulillah rezeki tahun ini saya dapat menyambung pengajian di Uitm Puncak Perdana πŸ˜‚πŸ˜‚ Sarjana Muda Sains Maklumat (Kepujian) Pengurusan Sistem Maklumat (IM245)

NOTE TO MYSELF

  1. belajar rajin-rajin
  2. make my mom&dad proud 
  3. dekan setiap sem (inshallah)
  4. tidak boros 


uwuuuuuu πŸ₯°
andddddddddddddddd!!

a word from the birth giver to her daughter (me)
*gred pun boleh*
dan pada ketika itu air mataku jatuh seperti air sungai kerana mengenangkan nasib diri.
semoga urusan saya dan kalian di alam universiti dipermudahkan dan semoga kita semua dikurniakan rezeki yg melimpah ruah. Aminnnnn
thts all for todayyy!! wish me luck gaiss!! πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰


Thank You for reading my stories and Maaf bagi penggunaan "AKU" kepada yang lebih dewasa :)




Older Post