Entries About You Linkies site Ex.Banner Sponsor
Alis Natasha !
Giveaway Cutie Bloggies
Friday 6 December 2013 . 1 word(s) .
Click barner untuk join this simple giveaway


Title Blog : \Pocoyo/
Warna blog : Biru Pink
Tema blog :Kawaii maybe .. heheh xD(kpop,kawaii,antikpop,cryptic or else ?? )
saya mula berblogging : pada tahun 2012
saya akan updated bila : Saya akan update bila saya FREE dan ade IDEA nak update :)


Assalamualaikum :D .. Haii.. nama saya ALIS NATASHA BINTI AMAT NAZIRIN.. Panggil je ALIS.. 14 tahun , study dekat SMKSP .. OK! Alis ade blog pada tahun 2012 mase tuhh time form 1.. terjebak  dengan gejala berblogging dengan blog kawan aliss. Masa tuhh kawan alis laa yang buat kann alis blogg.. http://natashanazirin.blogspot.com/ <--- .. HAH!! tuh la blog yang kawan alis buat kann.. Lepas tuhh alis decide nak buat blog sendiri.. maknenye blog yang nie blog kedua alis.. Dulu-dulu alis just gune simple templete sekarang dah guna blogskin.. Teringin  juga nak buat blogskin sendiri.. Tapi..... entah laa.. ade rase takut-2 skit. hahaha xD

Apa yang saya suka ? 

 *Blog saya (~ ̄▽ ̄)~ ..

 *Suke coklat :D (♥_♥) 

* Blog yang kiut miut dan kawaii  
 *Join GA yang menarik {sebab ada hadiah yg menarik.)? ┐(ˇ.ˇ")┌
 *Suka warna Pink dan warna yg lembut { xsakit mata bila tengok}


Kenapa saya buat BLOG? 

 *Sebab saya tengok ramai yang buat blog 

*nak share something yang menarik atau tentang alis

* Nak ada pengalaman. :D

Skin ?

*Skin blog sy macam tu sebab saya suka kawaii


Barang yang saya nak ?

* Kalau boleh saya nak string brecelet dengan header :D

Saya tagged .. Amira || Ariana || Sarah || Atirah || Jue || Miea Fawwah


Thank You for reading my stories and Maaf bagi penggunaan "AKU" kepada yang lebih dewasa :)




Older Post . Newer Post